Minden, itt megjelent vers, csak a szerző megnevezésével másolható.

2011. június 9., csütörtök

Mert biztos, hogy van ilyen :)

Ez mostmár így marad:) köszönöm a hozzászólásokat:)

Címzett ismeretlen

Érzékeink kigyúlnak,
én némán átkarollak,
így leszünk túl az éjszakán.
Hajnalban még az utcán jár
egy boldog szerelmes pár…

Soha senkit nem kerestem,
Te is csak lettél mellettem;
kezed a kezemben,
senkit szívesebben
nem csókolna szám.

Érzékeink kigyúlnak
a mának, a holnapnak
szerelemben adlak át.
Tested elringat, mint a tenger,
mikor a Nap kel fel,
álmunkkal indul a reggel,
többé nem eresztelek el…

Véletlen vagy végzet,
hogy partot ér az élet,
itt és most csak téged
illet meg az ének.

Neked szól a szívem,
benne minden dallam,
mert Te vagy minden,
amit valaha akartam.
Mert Te minden vagy,
amit valaha akartam.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Furcsa vélemény:

    A második és negyedik (Mert minden vagy Te, Mert Te minden vagy) talán több is mint kellene /mármint a "Te" több mint amit "akartam"/ , ezért kizárnám ezt a kettőt.
    A maradék kettő viszont szinte ugyan olyan, nehéz dönteni köztük, bár az elsőt, hogy is mondjam... hmm... :) lágyabbnak, selymesebbnek érzem, éppen ezért a másik jobban tetszik ott valahogy érzem a pillanatot, míg az első valahogy elmossa azt.

    Na ezt szépen megfogalmaztam :)
    (valószínű ezért nem én írok, hanem te) :)

    Mert minden Te vagy,
    amit valaha akartam.

    Szerintem.
    Üdv: Porszem

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a hozzászólást. Minden átjött:)Azt fogom megtartani, amire a legtöbb voks érkezik. Örülök a véleményednek. Köszönöm.

    VálaszTörlés