Minden, itt megjelent vers, csak a szerző megnevezésével másolható.

2011. július 1., péntek

Szeretnék játszani...

Kedves Blogolvasó!


Napok óta gondolkodom valami közös játékon veled.Végül arra jutottam, hogy most próbára tehetsz:)
Csak hogy rímbe legyek, kérhetsz tőlem rímeket:)
Szóval, ha van egy téma, és vannak szavaid hozzá, és netán még egy stílust is szeretnél adni a dolognak, akkor írd meg nekem, hogy versbe szedhessem és megírjam Neked!
Várom a szavakat, a stílust és az üzenetet:)
Üdv: Marianna

18 megjegyzés:

  1. Cékla, notesz, táska, Süsü, Marionett, sport
    A stílus szabadon választott. Hajrá! :P

    VálaszTörlés
  2. Theme: 舞
    Words: 希望, 変わり, 憧れ, 愛欲, 平静, 舞
    Styl: surprise me :)

    頑張って!

    VálaszTörlés
  3. ありがとう,困難,行くでしょう :D

    VálaszTörlés
  4. Tami, a játék lényege, hogy valóban Téged foglalkoztató téma és szavak legyenek:) nem hiszem , hogy Süsü és a cékla épp komolyan érintenek téged:)írj, új és komoly feladatot, légyszi, ebből meg majd csinálok viccet:)

    VálaszTörlés
  5. Jóvanna, csak vicceltem. Azt a témát, ami foglalkoztat most inkább félretettem... Inkább csinálj nekem viccet :)

    VálaszTörlés
  6. Senyvedő árvák kési himnusza. A gőgben fürdő gazadagok fényűző éji násza. Esti féltékenységi jelenet egy cipó miatt...

    ezek jók:)

    VálaszTörlés
  7. Ez a téma és a szavak is egyben, meg a stílus, vagy műfaj:himnusz?Jól értem:)

    VálaszTörlés
  8. hát téma az éj, műfaj lehet óda, vagy himnusz, téma meg sorsok, ha és senyvedő árvák kései himnusza:)

    VálaszTörlés
  9. figy. adj 1 db témát:) meg vagy 6 szót, és azt ódában vagy himuszban megírom neked okés?

    VálaszTörlés
  10. Barát, Jókedv, Nyár, Élet, Szükség, Minden

    VálaszTörlés
  11. Szívszakadás, Lehetetlen, Mese, Kétség, Katarzis, Hit (Bokor Ági voltam :))

    VálaszTörlés
  12. Gyertyaláng, Ima, Reszketés, Porszem, Siló, Tenyér, Kanál, Gödör


    Téma: esős este, vagy ilyesmi...

    VálaszTörlés
  13. Kék, zöld, búgócsiga, hullahopp, kis csónak a folyón (ez egy szó!), dominó. a stílus pedig: paród(i)a. (szetyur)

    VálaszTörlés
  14. Beszállok a játékba, emelem a tétet :D
    Szavak: Noir, Femme fatale, nyomozás, hazugság, jövő, múlt, igazság, cinikusság, melodráma, rosszkor rossz helyen, lelkiismeret, halálos szerelem
    Téma: Esős éjszaka

    VálaszTörlés