Minden, itt megjelent vers, csak a szerző megnevezésével másolható.

2013. február 7., csütörtök

Nem bírom leírni

(Legyen pont a pont,
a vessző sokat ront,
ha hamis, nem odavaló,
mert bizonytalan,
és megtörik a szó.)


Írtam már rólad korábban,
de nem ismertelek,
a végzetről írtam,
de nem volt még neved.


Arról szólt a vers,
hogy valaki szeret,
leírtam azt is,
milyen lesz Veled:


Az élet, a csend,
a szeretkezés, levés,
és tudtam már akkor,
nem lesz sok és
nem is lesz elég,
és, hogy nagyon fog
fájni az elengedés.


Most megtörtént minden,
mintha én írtam volna:
az élet, a csend,
a szeretkezés...
 

de az utolsót
nem bírom leírni,
... olyan nehéz.

2 megjegyzés:

  1. Megvan a régi zseniáls írói vénád, csak kiforrottabb.
    Biztos ismered azt az érzést, amikor elolvasol egy verset, és utána akaratlanul is átmész Zen-be, és nem tudsz belőle kilépni...

    Remélem olvassa az is, akinek szól, és tesz róla, hogy ne is kelljen az utolsót leírni soha.

    VálaszTörlés
  2. Köszi. De az életben már leírtuk az utolsót.

    VálaszTörlés