Minden, itt megjelent vers, csak a szerző megnevezésével másolható.

2011. május 3., kedd

Egy vers, ami jól mutathat egy esküvői meghívón akár..

Az előző blogbejegyzésem ide kívánja ezt a versikét:


Kroki

Rajzolj egy házat,
ott fogunk lakni,
emlékeinket padlásra rakni.
Falakról dísztelen
pereg az életed, Életem.
Rajzolj egy ágyat,
ahol hálhatunk, halhatunk;
egy asztalt, két széket,
ahol páros a végzet,
és végül te engem,
és végül én téged,
a kertet, a fákat,
a többit az Élet.

A kroki jelentése: a képzőművészetben sebtében készített művészeti célú vázlat.

7 megjegyzés:

  1. Ezt én is nagyon szeretem. Fontos ez a vers.

    VálaszTörlés
  2. Ahogy írtam, a kroki vázlatot jelent, ha megnézed a vers tartalmát, akkor láthatod, hogy ez az emberi élet egy kis "firkája", vázlata.Hát, ezért...

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága!
    Szeretem ezt a versedet!
    Mikor talizunk végre?
    Puszi Iza

    VálaszTörlés
  4. Sziiiiaa:D
    De örülök Neked:)
    Írd meg neked általában, mikor van szabad időd és összehozzuk.Pussz

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlenül aranyos ez a vers!!!!! Ha egyszer lesz esküvőm akkor biztos, hogy elkérem a meghívóra!!! :)

    VálaszTörlés