Minden, itt megjelent vers, csak a szerző megnevezésével másolható.

2011. május 3., kedd

Miért épp körberajz?

Erre a kérdésre, egyrészt egy kész asszociációs hálóval tudok válaszolni.
Ilyen hálót mindenki szőhet magának is:).

Szóval körberajz:
- Körberajz: Mint egy csapat méh, zsongnak a szavak,
- Körberajz: Mindennek csak a körvonala.
Melyik élesebb: a világé vagy a tied? Vagy épp egybeolvad? Mikor-hogy.
- Körberajz: Behálóznak az érzések, hangulatok, szavak...
- Körbe' rajz: Egy tökéletes formában, egy kis világ.

Valójában a blogom a címét egy fiktív kötetről kapta. Nagyon fontos számomra a vizualitás, és ez a szövegeimből is kisüt. Úgy gondoltam, hogy ez a cím megfelelően fejezi ki ezt is. A képzőművészet, a színház, a zene és általában minden művészi, alkotói megnyilvánulás, amivel találkozok, találkoztam nagy hatással van rám, és formálja azt a szövegvilágot, amiben a lírai én mozog.

Hiszek az összművészet erejében, abban, hogyha egy csapat alkotó ember összeáll, abból "lélek" születik , ami minden további nélkül életképes lehet, még egy műanyag, pénzmozgatta világban is, ahol kikerültek a fókuszból az igazi értékek.
Én ebben hiszek, engem ez rajz körbe.


2 megjegyzés: