Minden, itt megjelent vers, csak a szerző megnevezésével másolható.

2011. május 7., szombat

Radnóti Miklós Két karodban című versének parafrázisa

A PARAFRÁZIS SZÓ JELENTÉSE: ITT

Esendő
Radnóti Miklós Két karodban című versének „parafrázisa”

Fényakolban árnyat vetünk.
Szétesem.
Szétesel és összeraklak,
Életem.
Fényakolban kincset leltem,
te vagy az.
Fényakolban kincsem vagy te,
el ne hagyj!
Fényakolban veled együtt,
ha érzek,
Fényakolban bennünk eresedik
a lélek.
Fényakolban nem ijeszt majd
a talány nagy  
árnya sem.
Fényakolban a talányon,
mint egy lábnyom,
átesem.



2 megjegyzés:

  1. Amikor elolvastam a címét az első gondolatom, hogy elég nagy bátorságra vall a magyar költészet legszebb verséhez hozzányúlni. Mire a végére értem örömmel könyveltem el, hogy SIKERÜLT! A vers gyönyörű lett!

    VálaszTörlés